Godziny pracy w roku szkolnym 2023/2024

 

 Imię i nazwisko

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

       

Agnieszka Zajko

(pedagog/pedagog specjalny)

10.00- 16.00

s. 301

8.00 – 13.00

s. 301

7.40 – 13.00

s. 301

11.30– 16.00

s. 301

16.00- 17.00

konsultacje

8.00 – 13.00

s. 301

Anna Cimochowska
(pedagog )

8.00- 12.45

s. 1

11.00- 13.00

s. 111

13.00 – 15.45
s. 301

12.00-13.00

s. 111

13.00 – 16.00
s. 301

8.00-12.30

12.30 – 13.30 konsultacje

s. 1

12.00-16.00

s. 1

Anetta Gołębiewska

(psycholog)

11.00-18.00

s. 1

8.30-13.30

s. 1

14.00- 18.00

s. 1

 

Praca pedagoga szkolnego przebiega zgodnie z planem pracy opiekuńczo–wychowawczej w zakresie działalności pedagogicznej. Wszystkie podjęte działania realizowane są we współpracy z dyrekcją szkoły, kadrą pedagogiczną, rodzicami bądź prawnymi opiekunami uczniów, poradniami specjalistycznymi oraz innymi podmiotami, działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży.

W ramach pracy z uczniami pedagog udziela pomocy potrzebującej młodzieży w eliminowaniu napięć psychicznych wynikających z niepowodzeń szkolnych oraz w rozwiązywaniu trudności powstających na tle konfliktów rodzinnych i rówieśniczych.

Rozmowy indywidualne z uczniami dotyczą w szczególności:

  • adaptacji do nowych warunków szkolnych
  • sytuacji zdrowotnej uczniów,
  • sytuacji rodzinnej i materialnej uczniów,
  • niewłaściwego zachowania się na terenie szkoły,
  • przyczyn opuszczania zajęć szkolnych,
  • dzielenia się swoją radością i sukcesem,
  • pomocy innym-wolontariat,
  • dzielenia się ciekawymi pomysłami.

Celem konsultacji pedagoga szkolnego z rodzicami uczniów jest:

  • identyfikowanie indywidualnych potrzeb uczniów związanych z edukacją i rozwojem intelektualnym,
  • wspólne poszukiwanie rozwiązań radzenia sobie z dzieckiem w sytuacjach konfliktowych, analizy trudności wychowawczych,
  • poszukiwania środków zaradczych zaniedbań młodzieży w nauce oraz przyczyn opuszczania zajęć szkolnych,
  • pomoc dziecku w sytuacjach trudnych,
  • pomoc dziecku w akceptacji nowego środowiska szkolnego,
  • informacje o możliwości badań w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej,
  • rozpoznanie sytuacji materialnej i rodzinnej uczniów,
  • indywidualnego programu nauczania.