Pedagog szkolny - godziny pracy
Godziny pracy w roku szkolnym 2024/2025
Imię i nazwisko |
poniedziałek |
wtorek |
środa |
czwartek |
piątek |
|
|
||||
Agnieszka Zajko (pedagog/pedagog specjalny) |
11.30- 17.00 s. 301
|
7.30 – 14.30 s. 301
|
7.40 – 13.00 s. 301 |
9.30– 16.15 s. 301 8.30- 9.30 konsultacje |
7.40 – 13.00 s. 301 |
Anna Cimochowska |
8.00- 12.45 s. 1 |
11.00- 14.30 s. 9 14.30 – 15.45 |
8.00-12.30 s. 9 12.30 – 13.30 |
11.00-14.30 s. 1 |
13.00-16.00 s. 1 |
Anetta Gołębiewska (psycholog) |
|
11.00-19.00 s. 1 |
8.15-13.45 s. 1 |
14.00- 18.10 s. 1 18.10-19.10 konsultacje |
|
Praca pedagoga szkolnego przebiega zgodnie z planem pracy opiekuńczo–wychowawczej w zakresie działalności pedagogicznej. Wszystkie podjęte działania realizowane są we współpracy z dyrekcją szkoły, kadrą pedagogiczną, rodzicami bądź prawnymi opiekunami uczniów, poradniami specjalistycznymi oraz innymi podmiotami, działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży.
W ramach pracy z uczniami pedagog udziela pomocy potrzebującej młodzieży w eliminowaniu napięć psychicznych wynikających z niepowodzeń szkolnych oraz w rozwiązywaniu trudności powstających na tle konfliktów rodzinnych i rówieśniczych.
Rozmowy indywidualne z uczniami dotyczą w szczególności:
- adaptacji do nowych warunków szkolnych
- sytuacji zdrowotnej uczniów,
- sytuacji rodzinnej i materialnej uczniów,
- niewłaściwego zachowania się na terenie szkoły,
- przyczyn opuszczania zajęć szkolnych,
- dzielenia się swoją radością i sukcesem,
- pomocy innym-wolontariat,
- dzielenia się ciekawymi pomysłami.
Celem konsultacji pedagoga szkolnego z rodzicami uczniów jest:
- identyfikowanie indywidualnych potrzeb uczniów związanych z edukacją i rozwojem intelektualnym,
- wspólne poszukiwanie rozwiązań radzenia sobie z dzieckiem w sytuacjach konfliktowych, analizy trudności wychowawczych,
- poszukiwania środków zaradczych zaniedbań młodzieży w nauce oraz przyczyn opuszczania zajęć szkolnych,
- pomoc dziecku w sytuacjach trudnych,
- pomoc dziecku w akceptacji nowego środowiska szkolnego,
- informacje o możliwości badań w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej,
- rozpoznanie sytuacji materialnej i rodzinnej uczniów,
- indywidualnego programu nauczania.