Zapraszamy serdecznie uczniów szkół gimnazjalnych do naszego Liceum na Dzień Otwarty, który odbędzie się we czwartek - 10 marca w godz. od 10.00 do 15.00. Będziecie mieli okazję szczegółowo zapoznać się z ofertą szkoły, porozmawiać z naszymi uczniami oraz nauczycielami i od nich dowiedzieć się DLACZEGO WARTO WYBRAĆ I LO W BIAŁYMSTOKU!!!
Przez cały dzień będziecie mogli z bliska uczestniczyć w życiu naszej szkoły, brać udział w lekcjach otwartych, obejrzeć koncert naszych słynnych artystów, zatańczyć belgijkę, rozegrać mecz w ping-ponga z panem Dyrektorem Robertem Winnickim oraz porozmawiać z nim w zaimprowizowanej kawiarence o ofercie dydaktycznej naszego liceum. Nikt nie będzie sam zwiedzał szkoły. Przygotowaliśmy też wiele dodatkowych atrakcji i niespodzianek.
Plan ramowy dnia otwartego:
godz. 10:00-15:00 – prezentacja profili klas
godz. 10:00-15:00 – lekcje otwarte (wykaz poniżej)
godz. 10:00-14:00 – przewodnik po rekrutacji w czytelni szkolnej
godz. 11:00 i 12:00 – quiz w klubie szkolnym pt. "Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o I LO, ale boicie się o to spytać".
godz. 11:10-12:50 – mecze ping-ponga z p. Dyrektorem Szkoły i możliwość rozmowy w szkolnej kawiarence o ofercie liceum
godz. 13:00-14:00 – koncert "Godna to Was muzyka" w auli szkolnej
Przedmiot |
Nauczyciel |
Temat |
Godz. |
Sala |
biologia |
K. Kostecka |
Biotechnologia molekularna w medycynie Rozmieszczenie, rozwój i przegląd systematyczny mięczaków |
10.05-10.50
11.10-11.55 |
68
68 |
biologia |
J. Szczepańska |
Biologia ciekawiej |
10.05-10.50 11.10-11.55 |
49 |
chemia |
I. Dobrzyńska |
Reakcje strącania osadów |
10.05-10.50 |
54 |
chemia |
B. Szachowicz-Petelska |
Wpływ czynników na szybkość reakcji chemicznej |
58 |
|
chemia |
A. Półtorak |
Reakcje jonowe |
10.05-10.50 11.10-1155 |
58 |
fizyka |
M. Żuber |
Świat optyki Wyznaczanie modułu Younga gumy modelarskiej |
10.05-10.50 11.10-11.55 12.05-12.50 |
38 38 |
fizyka |
S. Żuber |
Doświadczenia z optyki |
12.05-12.50 13.00-13.45 |
38 |
matematyka |
A. Sałaj |
Twierdzenia sinusów |
11.10-1155 |
31 |
j. angielski |
A. Buchowska |
Gender roles Idiomy związane z pieniędzmi Natural world |
10.05-10.50 12.05-12.50 13-13.45 |
53 |
j. angielski |
A. Grochowska |
Czy błędy w filmach się zdarzają |
11.-11.55 |
59 |
j. angielski |
M. Gołąbiewska |
Movie segments to assess grammar goals |
9.10-12.00 |
119 |
j. angielski |
B. Kurianiuk |
Crime At the doctor’s |
12.05-12.50 13.55-14.40 |
61 |
j. angielski |
J. Nosek |
Eco School Jane Eyre – listening and speaking |
13-13.45 11.10-11.55 12.05-12.50 |
59 |
j. niemiecki |
V. Karolska |
Baśniowy świat braci Grimm |
10.05-10.50 |
62 |
j. niemiecki |
Z. Hubar |
Austria – kraj i ludzie |
10.05-10.50 |
64 |
j. francuski |
K. Kummer |
Wyrażamy upodobania i preferencje |
29 |
|
historia |
M. Dawidziuk |
PRL w latach 80-tych. Okrągły Stół i wybory 1989 r. |
13.55-14.40 |
|
historia |
G. Dziergowska |
W okupowanej Polsce |
11.10-11.55 |
47 |
historia |
B. Świętońska |
Obywatel w greckiej polis |
13.55-14.40 |
48 |
j. polski |
K. Zawadzka-Gromada |
“Dżuma” A. Camusa Świat “Sklepów cynamonowych” B. Schulza |
60 44 |