Godz. 9.30 – happening klasy o profilu „medyczna plus” na parterze (powtórka o godz. 13.30)
Godz. 9.45 – pokaz mody (powtórka o godz. 13.45)
Godz. 10.00 – „Sto pytań do… dyrektora i samorządu I LO” - spotkanie informacyjne na auli z dyrekcją i samorządem szkolnym
Godz. 11.00 – koncert uczniów I LO na auli szkolnej
Godz. 12.00 - – „Sto pytań do dyrektora i samorządu I LO” - spotkanie informacyjne na auli z dyrekcją i samorządem szkolnym
Godz. 13.00 – koncert uczniów I LO na auli szkolnej
Godz. 9-14.40 – lekcje otwarte, których harmonogram zamieszczamy poniżej
LEKCJE OTWARTE 5.04.2017
Godz. lekc. | Sala | Przedmiot | Temat | Nauczyciel |
2. 9.10 – 9.55 |
31 | matematyka | Permutacje | p. S. Naumczuk |
47 | wiedza o społeczeństwie | Przygotowanie do matury z wos- u | p. M. Dawidziuk | |
43 | wiedza o kulturze | Ciekawostki o sztuce | p. E. Onoszko | |
54 | chemia | Reakcje redox | p. I. Dobrzyńska | |
46 | geografia | Zróżnicowanie poziomu życia ludności miejskiej | p. A. Daniluk | |
59 | język angielski | Ask me a question | p. A. Grochowska | |
53 | język angielski | A job with a difference – rozwijanie słownictwa i umiejętności mówienia na temat pracy | p. A. Buchowska | |
3. 10.05 – 10.50 |
59 | biologia | Na tropie kręgowców – oznaczanie gatunków zwierząt | p. M. Czernik |
29 | język angielski | „Jobs of the future” – zawody przyszłości | p. J. Nosek | |
119 | język angielski | „The place called home” | p. M. Kiersnowska - Melcer | |
47 | wiedza o społeczeństwie | Prawa człowieka | p. M. Dawidziuk | |
38 | fizyka | Doświadczenia z optyki | p. M. Żuber | |
61 | język angielski | Świat zwierząt | p. B. Kurianiuk | |
65 | religia | Spotkanie z ks. Tomaszem Wigłasz - Luteraninem | ks. S. Dąbrowski | |
4. 11.10 – 11.55 |
47 | wiedza o społeczeństwie | Prawa człowieka | p. M. Dawidziuk |
62 | język niemiecki | Jak dbać o środowisko? – 10 pomysłów, które wpłyną na otoczenie | p. V. Karolska | |
65 | religia | Spotkanie z ks. Tomaszem Wigłasz - Luteraninem | ks. S. Dąbrowski | |
68 | biologia | Obserwacje mikroskopowe tkanek i organizmów zwierzęcych | p. K. Kostecka | |
5. 12.05 – 12.50 |
38 | biologia | Na tropie kręgowców – oznaczanie gatunków zwierząt | p. M. Czernik |
59 | język angielski | „Asking for clarification” – listening and speaking | p. J. Nosek | |
29 | język angielski | Jak opowiadać osobistą anegdotę | p. A. Zejdler | |
48 | historia i społeczeństwo | Mądrości Dalekiego Wschodu - Japonia |
p. B. Świętońska |
|
6. 13.00 – 13.45 |
47 | historia i społeczeństwo | Przeciwko królowi – rewolucje angielskie | p. G. Dziergowska |
29 | język angielski | Jak opowiadać osobistą anegdotę | p. A. Zejdler | |
30 | wiedza o społeczeństwie | Prawo – systemy prawne | p. M. Dawidziuk | |
61 | język angielski | Książki w naszym życiu | p. B. Kurianiuk | |
48 | historia i społeczeństwo | Mądrości Dalekiego Wschodu - Indie | p. B. Świętońska | |
49 | język polski | Analiza i interpretacja „Przesłanie Pana Cogito” Z. Herberta | p. P. Borucki | |
7. 13.55 – 14.40 |
21 | język angielski | Jak opowiadać osobistą anegdotę | p. A. Zejdler |
29 | język francuski | Podróżujemy samolotem | p. K. Kummer | |
64 | język niemiecki | Austria – kraj i ludzie | p. Z. Hubar |