Godziny pracy w roku szkolnym 2023/2024
Imię i nazwisko
|
poniedziałek
|
wtorek
|
środa
|
czwartek
|
piątek
|
|
|
|
|
|
|
Agnieszka Zajko
(pedagog/pedagog specjalny)
|
10.00- 16.00
s. 301
|
8.00 – 13.00
s. 301
|
7.40 – 13.00
s. 301
|
11.30– 16.00
s. 301
16.00- 17.00
konsultacje
|
8.00 – 13.00
s. 301
|
Anna Cimochowska (pedagog )
|
8.00- 12.45
s. 1
|
11.00- 13.00
s. 111
13.00 – 15.45 s. 301
|
12.00-13.00
s. 111
13.00 – 16.00 s. 301
|
8.00-12.30
12.30 – 13.30 konsultacje
s. 1
|
12.00-16.00
s. 1
|
Anetta Gołębiewska
(psycholog)
|
|
11.00-18.00
s. 1
|
8.30-13.30
s. 1
|
14.00- 18.00
s. 1
|
|
Praca pedagoga szkolnego przebiega zgodnie z planem pracy opiekuńczo–wychowawczej w zakresie działalności pedagogicznej. Wszystkie podjęte działania realizowane są we współpracy z dyrekcją szkoły, kadrą pedagogiczną, rodzicami bądź prawnymi opiekunami uczniów, poradniami specjalistycznymi oraz innymi podmiotami, działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży.
W ramach pracy z uczniami pedagog udziela pomocy potrzebującej młodzieży w eliminowaniu napięć psychicznych wynikających z niepowodzeń szkolnych oraz w rozwiązywaniu trudności powstających na tle konfliktów rodzinnych i rówieśniczych.
Rozmowy indywidualne z uczniami dotyczą w szczególności:
- adaptacji do nowych warunków szkolnych
- sytuacji zdrowotnej uczniów,
- sytuacji rodzinnej i materialnej uczniów,
- niewłaściwego zachowania się na terenie szkoły,
- przyczyn opuszczania zajęć szkolnych,
- dzielenia się swoją radością i sukcesem,
- pomocy innym-wolontariat,
- dzielenia się ciekawymi pomysłami.
Celem konsultacji pedagoga szkolnego z rodzicami uczniów jest:
- identyfikowanie indywidualnych potrzeb uczniów związanych z edukacją i rozwojem intelektualnym,
- wspólne poszukiwanie rozwiązań radzenia sobie z dzieckiem w sytuacjach konfliktowych, analizy trudności wychowawczych,
- poszukiwania środków zaradczych zaniedbań młodzieży w nauce oraz przyczyn opuszczania zajęć szkolnych,
- pomoc dziecku w sytuacjach trudnych,
- pomoc dziecku w akceptacji nowego środowiska szkolnego,
- informacje o możliwości badań w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej,
- rozpoznanie sytuacji materialnej i rodzinnej uczniów,
- indywidualnego programu nauczania.